Masz wątpliwości przed wprowadzeniem w swojej firmie programu lojalnościowego? Nie potrzebnie…

 

33177636(26)
Wiele firm stosuje program lojalnościowe.

Jeżeli masz faktycznie wątpliwości co do wprowadzenia programu lojalnościowego w swojej firmie, warto zapoznać się z naszym artykułem. Przedstawimy w nim kilka faktów, które wytłumaczą dlaczego wynagradzania lojalności klienta się opłaca! Jeżeli zaczęło Cię zastanawiać czemu tak wiele firm stosuje program lojalnościowe, to musisz wiedzieć jedno, to się po prostu im opłaca! Jeżeli nie masz pomysłu na program lojalnościowy, jak mógłby wyglądać w Twojej firmie, warto zgłosić się do takich firm jak www.spartavity.pl , które specjalizują się we wprowadzaniu programów lojalnościowych do firm w całej Polsce!

 

Programy lojalnościowe każdej firmie z czasem przynoszą korzyści. Z przeprowadzonych badań wynika, że klienci uczestniczący w programie lojalnościowym wydają więcej pieniędzy, dodatkowo są bardziej przywiązaniu do Twojej marki! Wracają dość często zrobić nowe zakupy! Na bardzo prosty program lojalnościowy wpadły dawno temu już stacje benzynowe, pewnie kojarzysz karty do tankowania, to właśnie program lojalnościowy. Klient z każdym tankowaniem zbiera punkty, a lojalność klienta jest wynagradzana poprzez rabaty na kolejne tankowanie! Niektóre punkty klient stacji benzynowej jest wstanie wymienić również na specjalne nagrody!

 

33177636(3)

Rewelacyjnie karty lojalnościowe wykorzystały również sklepy odzieżowe, nie ma chyba obecnie sieci odzieżowej, która by nie stosowała programu lojalnościowego. W sieciach odzieżowych, dostajemy podczas na przykład reklamacji kartę, na której zgromadzone są nasze pieniądze, automatycznie tym sprytnym sposobem klient jest zmuszony wrócić do nas, bo tylko tutaj ją zrealizuje, z takiej karty klient nie może wypłacić pieniędzy, ani kupić w innej sieci za jej pomocą. A jeśli klient zapomni zrealizować taką kartę lojalnościową w wyznaczonym czasie, to pieniądze firmy księgują jako przychód! Niezależnie czy na karcie zostało 100 złotych, po upływie terminu, klient nie jest wstanie ich wykorzystać!